Gouden Reiger gaat aan neus van mini-docu ‘Het best bewaarde geheim van Nederland’ voorbij

Op 1 november jl. is de mini-docu ‘Het best bewaarde geheim van Nederland’ net niet uitgekozen als beste opdrachtfilm in de categorie creativiteit/innovatie. In deze categorie streden zeven films om de Gouden Reiger. De jury prees productiebureau Videoagency, die deze film in opdracht van de loonaangifteketen had gemaakt, voor de creatieve aanpak van dit onderwerp.

Helaas was het niet genoeg voor de 1e prijs, die ging naar Zcene moving media voor de film ‘De weg van verandering’ in opdracht van de Rabobank.

De mini-docu (ca.13 minuten) is te bezichtigen op de website van de loonaangifteketen. ‘Jammer, maar toch mooi dat de film is genomineerd en een breed publiek heeft bereikt’, gaf ketenmanager Diantha Croese als eerste reactie. De film is gebruikt in de campagnes van het project Eerder aanleveren en heeft inmiddels via Facebook vele honderdduizenden Nederlanders bereikt.